Weekmenu 7 (15-21 februari)

Phototastic-15_02_2016_ad4c4b80-514e-4e78-b5d3-f523a7ccaa88

Deze maandag nog maar eens rode kool op het menu. Na 3 rodekoolgerechten is hij dan eindelijk op. Als ik even heel eerlijk mag zijn: ik hou niet zo van rodekool. Ook niet na tienmiljoenmiljard verschillende bereidingswijzen. Het blijft voor mij een beetje een “mwèh”-groente. Als u het verlossende recept heeft dat mij van rode kool doet houden, dan verdient u mijn eeuwige dankbaarheid.

Gelukkig deze week geen rode kool in het pakket. Wel eikenbladsla (mmm!), prei (njammie!), spruitjes (njamnjam) en rammenas (smikkelsmikkel).
De appelsienen en bananen verzekeren ons deze week weer van wat lekkere sapjes en smoothies. Of misschien wel van bananenbrood. O ja! Dat is een goed ideetje!

Weekmenu 7 (15-21 februari)

PAKKET: eikenbladsla, prei, spruitjes, rammenas, appelsien, banaan

Ma: Rode kool met rösti en hazelnootburgers
Di: Overvolle groententaart, slaatje
Woe: Vegetarische spaghetti
Do: Geroosterde zoete aardappelen met spruitjes
Vr: Quinoaburgers met gebakken ui en paprikafrietjes
Za: Verjaardagsfeestje
Zo: Tomatensoep met volkorenbroodjes

Phototastic-15_02_2016_3411059f-2d2b-478e-ac2e-77e63a25d144

 

Geef een reactie

